Poukaz na stravovací plán

Vhodné pro někoho, kdo by rád zlepšil své stravování a prošel tělesnou proměnou, ale bojí se udělat první krok.

Skladem
Kód: 98
1 599 Kč
Kategorie: Poukazy

Jak poukaz funguje?

Jednoduše. V posledním kroku nákupu pod vyplňováním vašich údajů zaškrtnete políčko "Zadat poznámky pro prodejce" (viz obr.), kde nám napíšete jméno obdarovaného a pokud chcete, tak i krátký text pro něj, který bude v druhé (zadní) části vytištěné poukázky. Pokud nic psát nechcete, nevadí, my tam něco vymyslíme nebo místo vynecháme.

 

Pro koho je plán vhodný? 

Pro každého! Je jedno, jestli chce přibrat, zhubnout, naučit se lépe jíst nebo se jen lépe cítit ve svém těle. Princip je u všech možností stejný - chceme klienta naučit stravování, které dává smysl a je dlouhodobě udržitelné

Spolupráce trvá 8 týdnů a plán se skládá z rozboru jednotlivých potravin, následuje část s jednotlivými chody a na závěr se řeší celkový lifestyle jako spánek či pohyb během dne.

Jaké jsou výhody naší spolupráce?

  

U klientů se snažíme o maximální pohodlí a hlavně eliminaci stresu. Z tohoto důvodu si v rámci konzultace klient sám navolí, jaké potraviny by chtěl ve svém plánu mít. Také se společně domluvíme na počtu jídel a úpravě lifestylu tak, aby to bylo klientovi co nejvíce na míru.

Jak spolupráce probíhá?

    

Navázání spolupráce má tři fáze. Na začátku klient vyplní dotazník, který mu pošleme na email poté všechny odpovědi probereme telefonicky či osobně. Je také možnost úplného vynechání dotazníku, kdy se veškeré odpovídání na otázky vyřeší v telefonním hovoru. Pak už se jen klient může těšit na plán, při čemž si sám zvolí, jaký den chce začít.

Jak plán vypadá?

    

Plán většinou obsahuje 8-10 stran a je ve formátu PDF. Na začátku plánu se vždy rozebírají obecné informace ohledně plánu, tipy ohledně výběru jednotlivých potravin či ranní rutina. V hlavní části jsou rozepsány jednotlivé chody, kde je uvedená gramáž, varianty, tipy a obrázky pro inspiraci. Na konci spánku se řeší zbytek lifestylu jako spánková hygiena, případná suplementace dle cílů klienta a výdej.

Zpět do obchodu